Adidas se așteaptă la o revenire puternică a vânzărilor, chiar dacă profiturile vor fi reduse, odată cu inființarea Reebok ca și companie independentă
Producătorul german de articole sportive Adidas AG a prezis o revenire puternică a vânzărilor în 2021, în special în China, restul Asiei și America Latină, deși profiturile sale vor fi reduse de costurile asociate cu cedarea mărcii Reebok.
Acum, că peste 95% din magazinele sale s-au redeschis după blocarea coronavirusului, Adidas se așteaptă ca vânzările să crească la o rată medie-înaltă pentru adolescenți pe o bază neutră din punct de vedere valutar, crescând cu 30% în China, restul Asiei și America Latina.
Venitul net din exploatarea continuă va crește între 1,25 miliarde de euro și 1,46 miliarde de euro.
Cu toate acestea, Adidas a spus că se așteaptă la un succes de aproximativ 250 de milioane de euro la nivelul profitului operațional și de 200 de milioane la venitul net din cauza costurilor de înființare a Reebok ca o companie independentă, cu o treime din aceasta care va reapărea în 2022, dar niciuna până în 2023.
Adidas a declarat luna trecută că intenționează să vândă sau să scape de marca subperformantă, la 15 ani după ce a cumpărat marca de fitness din SUA pentru a contribui la concurența cu rivalul Nike Inc.
Sursa: Financiarul.ro