Autoliv Lugoj

Administrație

Cluburile, restaurantele și barurile din Lugoj nu vor mai funcționa fără autorizația ISU

Cluburile, restaurantele și barurile din Lugoj nu vor mai funcționa fără autorizația ISU

Business Strategist

Pregătindu-se să ceară autorizație pentru un nou an de funcționare, patronii de terase, restaurante, cluburi și baruri de pe raza municipiului Lugoj vor fi nevoiți din acest an să obțină un act eliberat de pompieri pentru când își vor reînnoi documentul de funcționare. Este vorba despre autorizația eliberată de ISU privind securitatea la incendii.

Lista de documente pe care proprietarii de localuri trebuie să o adune pentru vizarea autorizației este următoarea:

– Cerere;
– Autorizaţia (original);
– Certificat de înmatriculare;
– Act constitutiv (Statut);
– Certificat constatator pentru sediu şi punct de lucru;
– Actul deţinerii legale a spaţiului;
– Schiţă privind suprafaţa de vânzare;
– Document eliberat de ISU privind securitatea la incendiu – Autorizaţie conform H.G. nr. 1739/2006 pentru aprobarea categoriilor de construcţii si amenajări care se supun avizarii şi/sau autorizarii privind securitatea la incendiu, modifică, sau negaţie;
– Extrasul C.F. din care să rezulte că destinaţia spaţiului corespunde cu activitatea propusă;
– Planul de situaţie cu încadrarea în zonă a imobilului în care se desfăşoară exerciţiul comercial;
– Releveul spaţiului pentru agenţii economici al căror obiect de activitate este alimentaţia publică de tip bar, restaurant, alte activităţi recreative şi distractive;
– Declaraţie pe proprie răspundere conform H.G. nr. 843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publică neincluse în structurile de primire turistice;
– Declaraţie pe proprie răspundere conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la înregistrarea în registrul comertului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, modificată şi completată.

Patronii au timp până la 31 ianuarie să își vizeze autorizațiile pentru 2016. În caz contrar, dacă vor funcționa fără documentul avizat, aceștia riscă amenzi cuprinse între 500 și 2.500 de lei și chiar suspendarea activității.

Clic pentru a adăuga un comentariu

Lasă un răspuns

Administrație

Mai multe în Administrație

Câţi bani şi-a rezervat primarul din bugetul local pentru aparatul propriu. Vezi sumele şi pe ce se cheltuie

Daniel Groza23 martie 2017

Începe curăţenia de primăvară! Când puteţi scoate resturile vegetale

Daniel Groza23 martie 2017

Bugetul Lugojului, de peste 170 de milioane de lei, se cheltuie doar cum vrea primarul. Nicio propunere a consilierilor nu a fost acceptată

Daniel Groza21 martie 2017

Consilierii locali, chemaţi să aprobe bugetul Lugojului pentru 2017

Daniel Groza16 martie 2017

Piaţă modernă la Făget. Va fi inaugurată la sfârşitul acestei luni

Daniel Groza15 martie 2017

Boldea dă vina pe Martinescu pentru deficienţele de la staţia de epurare

Daniel Groza13 martie 2017

Galeria Pro Arte din Lugoj va fi reabilitată. Lucrările vor costa un milion de lei

Daniel Groza10 martie 2017

Lugojul a primit cea mai mare sumă din cote defalcate de la CJT Timiş. Cât primesc celelalte primării din zonă

Daniel Groza9 martie 2017

Curtea de Conturi, aşteptată la Lugoj. Plângere pentru verificarea cheltuirii celor 5 milioane de euro de la staţia de epurare

Daniel Groza6 martie 2017

A patra deschidere? „Săptămâna viitoare deschidem traficul pe cei 15 kilometri din autostrada Lugoj-Deva”

Gabriel Iosa3 martie 2017

În martie se votează bugetul. Care sunt lucrările pentru care credeţi că ar trebui să se cheltuiască 60.000.000 de lei?

Daniel Groza2 martie 2017

Ce ilegalităţi a descoperit Curtea de Conturi la Salprest, societate care aparţine Consiliului Local Lugoj

Daniel Groza1 martie 2017
%d blogeri au apreciat: