Directorul Vascar, Vlad Ciuburciu: „Din respect pentru clientii nostri, este important sa mentinem preturile constante”
Vlad Ciuburciu, Directorul General Vascar, unul dintre cei mai importanti producatori de mezeluri, specialitati din carne, conserve, semipreparate si carne fresh din tara noastra, a declarat ca, in ciuda cresterii costurilor de productie ale companiei pe care o conduce, preturile produselor sale au ramas constante. Aceasta este vazuta drept o dovada de respect a brandului vasluian pentru clientii sai din regiunea Moldovei si nu numai, care i-au fost alaturi inca de la infiintarea din anul 1984.
„A fost nevoie sa crestem costurile de productie, intrucat a trebuit sa implementam masuri suplimentare de protectie, in contextul pandemiei de coronavirus. Astfel, au trebuit realizate protejarea si testarea personalului, pastrarea unei distante fizice intre angajati, precum si asigurarea celor mai importante standarde de igiena in cadrul fabricii de la Vaslui. Cu toate acestea, consumatorul final al produselor Vascar nu a resimtit problemele industriei in costul preparatelor noastre, intrucat am reusit sa mentinem preturile constante”, a explicat Directorul General Vlad Ciuburciu.
Acesta a vorbit si despre respectul si responsabilitatea pe care brandul vasluian le are fata de clientii sai, nu de ieri, de astazi, ci de mai bine de 37 de ani. „La Vascar, clientii sunt pe primul loc. Ne gandim la ei in fiecare moment si facem eforturi pentru a le oferi experiente unice si mese gustoase in fiecare zi. Le respectam alegerile si exigentele si ne propunem zilnic sa ne ridicam la nivelul pe care acestia si-l doresc si sa fim mai buni in tot ceea ce facem”, a spus Ciuburciu (Vascar). „Responsabilitatea fata de consumator ne indeamna sa investim in calitate, in cele mai performante tehnologii de preparare a carnii, sa inovam continuu si sa respectam cele mai inalte standarde de siguranta”, a mai spus Directorul General.
Vlad Ciuburciu a remarcat si o tendinta in anul pandemiei, in ceea ce priveste consumul. Mai precis, produsele cu gramaj redus si pret mic, alaturi de produsele premium au fost cele mai cautate de catre clienti. „Vanzarile produselor premium, din gama ‘Alege natural, fara E-uri’, au inregistrat usoare cresteri. Acestea au ingrediente 100% naturale si nu contin E-uri, aditivi sau conservanti alimentari, ceea ce denota grija consumatorilor pentru o alimentatie sanatoasa, chiar intr-o perioada mai dificila din punct de vedere economic”, a precizat Directorul Vascar.
Compania Vascar a raportat venituri de 22,8 milioane de euro la finalul anului 2020, o crestere de 13 procente fata de anul anterior. In plus, brandul vasluian a anuntat investitii de 5 milioane de euro in retehnologizare si modernizare in ultimii 5 ani, dintre care 1,5 milioane de euro in anul 2020, la care se adauga alte 3 milioane de euro contractate pentru anul 2021. Vascar este unul dintre principalii angajatori din regiunea Moldovei – fabrica de la Vaslui avand peste 400 de angajati – si unul dintre cei mai importanti contributori la bugetul local, realizand plati de peste 8 milioane de euro in ultimii 5 ani, dintre care 2,3 milioane de euro in 2020.