Actualitate

Grevă și la Poșta din Lugoj! „Unii lucrează, alții nu. Oamenii s-au săturat de condițiile de muncă”

Grevă și la Poșta din Lugoj! „Unii lucrează, alții nu. Oamenii s-au săturat de condițiile de muncă”

Cetateanul Lugoj

Poştaşii sunt în grevă de joi, refuzând să mai distribuie corespondenţă, colete, ori ziare. Vineri, în unele localităţi din ţară au fost livrate doar pensii şi ajutoare sociale.

„Unii lucrează, alții nu. Oamenii s-au săturat de condițiile de muncă și de salariile mici. Compania nu cedează cu nimic, nu vor să dea mai mut de 100 de lei și noi cerem cel puțin 200. Salariile nu au fost mărite de șapte ani. Dacă negocierile nu vor da rezultatele scontate, greva generală e tot mai aproape”, a declarat lugojeanul Ambrozie Barna, președinte de onoare la filiala Timiș.

Poștașii cer majorarea cu 200 lei, în sumă fixă, a salariilor; îmbunătățirea condițiilor de muncă; obligarea conducerii CNPR, de către acționarul majoritar – Ministerul Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională – de a crește veniturile companiei.

Încetarea lucrului de către poștași dă peste cap activitatea firmelor și instituțiilor care își transmiteau facturile către clienți prin intermediul Companiei Poșta Română. De exemplu, Enel dă o perioadă de graţie suplimentară la plata facturilor de electricitate. Compania furnizoare de curent electric a anunţat că, din cauza întârzierii ajungerii facturilor la destinaţie, a decis prelungirea termenului de plată pentru cei care ar fi trebuit să primească factura în aceste zile.

„Ca urmare a grevei spontane declanșate de angajații Poștei Române, vă aducem la cunoștință că transmiterea facturilor emise începând cu 24 octombrie 2016 va fi întârziată până la finalizarea grevei. Pentru a veni în întâmpinarea clienților afectați de acest eveniment, compania Enel a decis prelungirea termenului de plată pentru clienții care ar fi trebuit să primească factura de energie electrică în perioada de derulare a grevei”, se arată în e-mailul trimis de către Compania Enel clienților săi.

Compania reamintește clienților săi că au la dispoziție contul MyEnel, pe care îl pot accesa prin intermediul paginii de internet www.enel.ro sau aplicația pentru telefonul mobil – MyEnel mobile app, pentru a vedea situația plăților efectuate și istoricul facturilor pentru ultimele 12 luni, încă din prima clipă de utilizare a contului personal în aplicație.

 

Clic pentru a adăuga un comentariu

Lasă un răspuns

Actualitate

Mai multe în Actualitate

[FOTO] Primele imagini din hipermarketul Kaufland din Lugoj! Când se deschide pentru clienţi

Gabriel Iosa20 februarie 2017

Cafea, ţigări şi băutură de contrabandă, confiscate la Lugoj de către jandarmi

Gabriel Iosa17 februarie 2017

„Regele” mall-urilor începe construcția celei mai înalte clădiri din România, la Timișoara

Daniel Dancea16 februarie 2017

VIDEO Un ţigan ameninţă doi poliţişti că “le va smulge pielea”, pentru că au intrat peste el şi i-au luat banii, împreună cu alţi ţigani

Cetateanul16 februarie 2017

Comercianţii de mărţişoare se pregătesc să îşi vândă produsele la Lugoj

Gabriel Iosa16 februarie 2017

Bombe pe roţi! Maşinile de pe străzile din Lugoj sunt vechi de zeci de ani

Gabriel Iosa16 februarie 2017

Proiecte europene de 25 de milioane de euro, moștenite de Călin Dobra de la Sorin Grindeanu, retrase pentru a fi refăcute

Daniel Dancea15 februarie 2017

OFICIAL! Când se deschid cei 15 kilometri de autorstradă dintre Traian Vuia şi Margina

Gabriel Iosa15 februarie 2017

OFICIAL! Data şi ora la care se deschide noul hypermarket Kaufland din Lugoj

Gabriel Iosa14 februarie 2017

TIR-urile şi autobuzele, verificate de poliţiştii lugojeni în cadrul acţiunii „Truck&Bus”

Gabriel Iosa14 februarie 2017

Mii de elevi lugojeni s-au întors la clase! Când încep examenele

Gabriel Iosa13 februarie 2017

Mai sunt doar câteva bilete! 50 Shades Darker, filmul săptămânii la Cinema Bela Lugosi

Gabriel Iosa13 februarie 2017
%d blogeri au apreciat: