În anul 2020, dEpurtat.ro a derulat afaceri de 4,2 milioane de euro

0

Magazinul online dEpurtat.ro,  dedicat exclusiv încălţămintei de damă, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 4,2 milioane de euro, înregistrând creşteri de 15% în veniturile provenite din vânzările online, conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES.

În planurile pentru 2021, compania vizează extinderea pe două noi pieţe internaţionale.

„2020 a schimbat ponderea veniturilor ce generează cifra de afaceri a brandului local dEpurtat, susţinând viziunea de dezvoltare regională prin magazine online active în Estul Europei. Dacă la începutului anului trecut cele două magazine din offline se aflau în plină ascensiune, generând 20% din veniturile companiei, la finalul lui 2020, ponderea acestora s-a redus la 5%, pe fondul schimbărilor din contextul pandemic. Deşi segmentul fashion a avut de suferit în prima jumătate a anului, dEpurtat.ro a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri egală cu cea a anului precedent. Închiderea magazinelor fizice pentru o perioadă îndelungată, măsurile de distanţare şi precauţia clienţilor în achiziţii au reprezentant câţiva dintre factorii care ne-au frânat creşterea în 2020. Orientarea publicului către achiziţiile online s-a reflectat însă în numărul de clienţi şi în veniturile înregistrate pe dEpurtat.ro, unde am avut o creştere de peste 15% faţă de 2019”, a declarat Nicolae Slav, fondator şi manager general dEpurtat.ro.

În luna martie 2020, vânzările au scăzut cu 80% faţă de perioada similară a anului 2019, odată cu încheierea lockdown-ului numărul comenzilor a reînceput să crească, scăderile fiind recuperate în a doua parte a anului.

Astfel, dEpurtat.ro înregistează o medie de peste 800 de comenzi în fiecare zi. Valoarea medie a coşului de cumpărături a scăzut de la 140 de lei în 2019 la 120 de lei în 2020, pe fondul unui comportament de consum marcat de prudenţă, remarcat la nivelul întregii pieţe de fashion. Numărul clienţilor care au plasat comenzi de încălţăminte pentru femei prin magazinul online dEpurtat.ro a crescut însă în 2020 cu peste 25% faţă de 2019.

Cele mai multe achiziţii au fost pentru colecţiile sport şi casual, iar cele mai dinamice oraşe din punct de vedere al comenzilor au fost Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Iaşi.

Din punct de vedere al extinderilor, după ce a intrat pe piaţa din Bulgaria în ianuarie 2020, începând cu luna aprilie a acestui an dEpurtat.ro îşi va extinde operaţiunile în Grecia şi Ungaria, unde compania va fi prezentă online cu un portofoliu de peste 35.000 modele de încălţăminte dedicate exclusiv femeilor.

„Dezvoltarea regională pe cele două pieţe face parte dintr-un plan mai amplu de investiţii planificate de retailerul de încălţăminte, al căror scop este optimizarea operaţională a afacerii. Bugetul total alocat pentru aceste investiţii se ridică la peste 2 milioane de euro, iar proiectul se desfăşoară în perioada 2020-2022. Prin optimizarea permanentă a fluxurilor operaţionale, de achiziţii şi desfacere, dEpurtat.ro îşi propune să continue să susţină preţuri accesibile pentru un stoc permanent de peste 35.000 modele de încălţăminte pentru femei. Grecia şi Ungaria reprezintă două pieţe noi, cu un potenţial mai mare decât Bulgaria, iar intrarea pe aceste pieţe cu siguranţă se va reflecta în cifrele noastre din următorii ani. După dinamica încurajatoare din online de anul trecut, am decis să continuăm investiţiile în extindere pentru a deveni un jucător regional pe segmentul nostru de piaţă”, a subliniat Nicolae Slav.

Sursa: News24.ro.

Citește și