Manchester United va purta logo-ul companiei germane de software, Team Viewer și încheie sponsorizarea cu Chevrolet

0

Manchester United va purta logo-ul companiei de software germane TeamViewer pe tricouri din sezonul viitor, trasând o linie unui acord cu producătorul auto Chevrolet, care i-a sponsorizat în ultimii șapte ani.
Acordul urmărește creșterea profilului global al TeamViewer, o companie de software de conectivitate la distanță care a plecat la Frankfurt în 2019 și de atunci s-a extins la nivel internațional.

„TeamViewer va permite Manchester United să își aducă fanii și mai aproape de echipa pe care o iubesc prin soluții AR (realitate augmentată) inovatoare și acces la distanță la Teatrul Viselor”, a transmis Manchester United într-o declarație.

În timp ce campionii englezi de fotbal de 20 de ori, în prezent al doilea în Premiership, nu au dezvăluit detalii financiare, două surse au declarat pentru Reuters că valoarea anuală a tranzacției pe cinci ani a fost de aproximativ 55 de milioane de euro (65 de milioane de dolari).

O a treia sursă, însă, a afirmat că înțelegerea cu TeamViewer valorează mai puțin de 40 de milioane de lire sterline (55 de milioane de dolari) pe an.

Cel mai mare acord de tricouri din Premier League, încheiat în timpul pandemiei coronavirusului, merită totuși mai puțin pentru Red Devils decât ultimul său contract cu Chevy, care a fost mai larg, deoarece a inclus furnizarea de mașini jucătorilor.
Anul trecut, clubul și-a extins acordul cu 559 de milioane de dolari cu General Motors, care urma să expire în iunie 2021 cu șase luni după ce blocajele COVID-19 au intrat în finanțele sale.

TeamViewer, cu sediul în sud-vestul orașului Goeppingen, este singurul sponsor major al tricourilor germane din Premier League engleză, unde managerii Juergen Klopp de la Liverpool și Thomas Tuchel de la Chelsea sunt cei mai cunoscuți expatriți de fotbal din Germania.

TeamViewer spune că software-ul său „oricine, orice, oricând, oriunde” poate fi rulat într-o serie de setări – controlul de la distanță a tunurilor de zăpadă în stațiunile de schi sau efectuarea de experimente pe Stația Spațială Internațională.

Dimensiunea realității augmentate a acordului United reiese din preluarea recentă de TeamViewer a unei companii din SUA numită Upskill, ale cărei ochelari inteligenți îi ajută să „arate” lucrătorilor de la întreținere din prima linie cum să facă sarcini dificile.

TeamViewer este gratuit pentru persoanele fizice, dar odată ce a văzut că oamenii folosesc în mod comercial software-ul său, acesta începe să le plătească.

Această strategie „freemium” se bazează pe creșterea gradului de conștientizare globală a mărcii, unde intervine baza internațională de fani ai 1,1 miliarde de euro a Manchester United.

TeamViewer a spus că, datorită unei creșteri a cheltuielilor de marketing din acordul Manchester United și din alte inițiative globale, marja sa de profit s-ar reduce la 49% -51% în acest an față de o prognoză anterioară de 55% -57%.

Pe baza îndrumărilor anterioare, cheltuielile suplimentare de marketing ale TeamViewer s-ar ridica la aproximativ 35 de milioane de euro în acest an calendaristic.

Investitorii au avut o imagine slabă a impactului pe termen scurt al mișcării TeamViewer, trimiterea acțiunilor sale cu 11% mai mici, deși unii analiști au spus că ar putea da roade pe termen lung.

„Credem că expunerea de marketing TeamViewer va obține din tranzacție ar putea ajuta semnificativ la tracțiunea companiei”, au scris analiștii de la Morgan Stanley într-o notă.

„Drept urmare, vom considera reacția prețului acțiunilor astăzi ca o oportunitate de cumpărare.”

Sursa: Financiarul.ro

Citește și