Autoliv Lugoj

Administrație

Prelungire de termen la autorizații pentru peste 1.000 de patroni din Lugoj. Ce au mai aprobat consilierii!

Prelungire de termen la autorizații pentru peste 1.000 de patroni din Lugoj. Ce au mai aprobat consilierii!

Business Strategist

Consilierii lugojeni s-au întrunit joi, 31 martie, de la ora 14, în ședință ordinară.  Pe ordinea de zi s-au aflat 11 proiecte, toate trecând de votul acestora, mai puțin cea prin care Consiliul trebuia să ia în administrare groapa de gunoi și să o dea Salprestului pentru monitorizare pe motiv că nu s-au preluat toate documentele de la finalizarea lucrărilor. Hotărârea a fost amânată pentru un termen ulterior.

Dintre hotărârile aprobate, cele mai importante sunt prelungirea până în luna iulie a termenului până la care patronii de baruri și restaurante trebuie să-și vizeze autorizațiile la Primărie, dar și prelungirea până în 30 septembrie a termenului de obținere a acordului de funcționare pentru absolut toate firmele care prestează activități de comerț în Lugoj. Termenul inițial era 31 martie pentru ambele categorii de societăți, însă angajații Biroului autorizări au constatat că patronii nu reușesc să se încadreze în termen din cauză că ISU Timiș este depășit de situație ca urmare a ultimelor reglementări și nu reușește să elibereze avizele pentru incendiu în termenul de 30 de zile.

În Lugoj funcționează în prezent 180 de baruri și restaurante la capitolul alimentație publică și peste 1.000 de societăți care prestează servicii de comerț.

Tot astăzi s-a votat și hotărârea prinvind accesului deținătorilor de rețelelor de comunicații electronice pe domeniul public, dar și aprobarea regulamentului Serviciului Public de alimentare cu apă și canalizare.

Consilierii au fost de acord și cu scutirea de la plata impozitului pentru fundațiile Anitaheim și Îngerii Speranței. Liceul Vlaicu a primit clădirea de pe strada Cernei în care se țin cursurile în folosință gratuită timp de 50 de ani.

A mai fost modificat statul de funcții la Casa de Cultură a Municipiului unde un post de funcționar vacant într-unul de referent. A fost aprobată ultima versiune a agendei cultural-sportive și s-a revocat o hotărâre privind concesionarea de teren unui lugojean.

Doi consilieri, Gerlinde Grozav și Constantin Savu, au depus rapoartele de activitate, după ce primii au fost Nicu Bădina și Voichița Coțolan. Tot la capitolul rapoarte, s-au mai depus documente și de către Comisia de învățământ, sănătate, familie, activități social-culturale, culte, protecția copiilor, tineret și sport pe anul 2015, Comisia de amenajarea teritoriului și urbanism. Primarul și-a depus și el raportul de activitate pe 2015, însă nu l-a prezentat în fața consilierilor ca în alte dăți.

Clic pentru a adăuga un comentariu

Lasă un răspuns

Administrație

Mai multe în Administrație

Câţi bani şi-a rezervat primarul din bugetul local pentru aparatul propriu. Vezi sumele şi pe ce se cheltuie

Daniel Groza23 martie 2017

Începe curăţenia de primăvară! Când puteţi scoate resturile vegetale

Daniel Groza23 martie 2017

Bugetul Lugojului, de peste 170 de milioane de lei, se cheltuie doar cum vrea primarul. Nicio propunere a consilierilor nu a fost acceptată

Daniel Groza21 martie 2017

Consilierii locali, chemaţi să aprobe bugetul Lugojului pentru 2017

Daniel Groza16 martie 2017

Piaţă modernă la Făget. Va fi inaugurată la sfârşitul acestei luni

Daniel Groza15 martie 2017

Boldea dă vina pe Martinescu pentru deficienţele de la staţia de epurare

Daniel Groza13 martie 2017

Galeria Pro Arte din Lugoj va fi reabilitată. Lucrările vor costa un milion de lei

Daniel Groza10 martie 2017

Lugojul a primit cea mai mare sumă din cote defalcate de la CJT Timiş. Cât primesc celelalte primării din zonă

Daniel Groza9 martie 2017

Curtea de Conturi, aşteptată la Lugoj. Plângere pentru verificarea cheltuirii celor 5 milioane de euro de la staţia de epurare

Daniel Groza6 martie 2017

A patra deschidere? „Săptămâna viitoare deschidem traficul pe cei 15 kilometri din autostrada Lugoj-Deva”

Gabriel Iosa3 martie 2017

În martie se votează bugetul. Care sunt lucrările pentru care credeţi că ar trebui să se cheltuiască 60.000.000 de lei?

Daniel Groza2 martie 2017

Ce ilegalităţi a descoperit Curtea de Conturi la Salprest, societate care aparţine Consiliului Local Lugoj

Daniel Groza1 martie 2017
%d blogeri au apreciat: