Verizon Communications Inc a depășit miercuri estimările pentru profitul din al treilea trimestru, ajutată de o cerere puternică pentru serviciile sale de telefonie și internet, întrucât birourile și școlile au continuat să funcționeze practic pe fondul pandemiei COVID-19.
Criza sănătății a oprit economiile globale, dar sectorul telecomunicațiilor a fost relativ mai puțin afectat. Odată cu oprirea blocărilor, Verizon a redeschis treptat toate magazinele sale de vânzare cu amănuntul operate de companie în trimestrul respectiv, implementând vânzări cu amănuntul touch-less, întâlniri și pick-up-uri la bord.
Verizon a adăugat 283.000 de abonați la telefonul postplătit în al treilea trimestru, peste estimarea medie de 268.000, potrivit firmei de cercetare FactSet.
Veniturile totale din exploatare au scăzut cu 4,1%, la 31,54 miliarde de dolari, pe care compania le-a atribuit reducerii activității clienților și calendarului anumitor lansări de dispozitive.
Apple Inc, unul dintre partenerii cheie Verizon, a întârziat lansarea noilor sale iPhone-uri cu aproximativ o lună în acest an.
Veniturile din unitatea media Verizon, care include Yahoo, HuffPost și TechCrunch, au scăzut cu 7,4% în trimestrul respectiv, până la 1,7 miliarde de dolari față de un an mai devreme, în timp ce companiile au redus publicitatea pentru a restrânge cheltuielile.
Venitul net a scăzut la 4,50 miliarde dolari, sau 1,05 dolari pe acțiune în trimestru, de la 5,34 miliarde dolari, sau 1,25 dolari pe acțiune cu un an mai devreme, cu aproximativ 5 cenți de impact net legat de COVID-19, a spus Verizon.
Cu excepția articolelor, Verizon a câștigat 1,25 USD pe acțiune, peste estimarea medie a analiștilor de 1,22 USD. Compania a mai spus că se așteaptă acum la o creștere ajustată a EPS a anului 2020 de la 0% la 2%. Intervalul său de orientare anterior a fost de -2% până la 2%.
Citeste continuarea Profitul Verizon depășește estimările privind creșterea muncii la distanță