Conducerea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) s-a întâlnit, vineri, cu reprezentanţii mai multor reţele comerciale, pentru a analiza problemele descoperite în cadrul controalelor din perioadele anterioare şi modul în care acestea au fost soluţionate, în vederea prevenirii repetării abaterilor, în special în perioadele aglomerate care urmează.
Potrivit unui comunicat al instituţiei, remis vineri AGERPRES, la întâlnirea cu preşedintele interimar al ANPC, Mihaela Irina Ionescu, şi cu directorul general Paul Anghel, au participat reprezentanţi ai Metro, Selgros, Carrefour, Cora, Auchan, Lidl, Penny şi Mega Image. Aceştia au discutat, printre altele, despre perioada de desfăşurare a promoţiilor, despre comercializarea produselor care conţin alergeni şi despre informarea consumatorilor la raft, dar şi pe eticheta de produs, precizează ANPC.
Alte subiecte abordate au fost comercializarea produselor neconforme în afara datei-limită de consum, a celor care prezintă modificări de aspect, gust, miros, condiţiile de depozitare a produselor, inclusiv din punct de vedere al temperaturilor de depozitare impuse de către producători, se precizează în comunicatul ANPC.
Sursa foto: newmoney.ro
Sursa: Financiarul.ro.