Uitați de războaiele legate de prețuri și de a fi unii dintre acei mulți consumatorii fără gusturi Concentrați-vă oferta pe cei mai pretențioși clienți.
Axați-vă mesajul pe ceva tangibil
Există multe companii care își concentrează strategia pe comunicarea rațională, mai puțin bazată pe valorile eterice ale brandului și mai mult concentrată pe ceea ce oferă produsele cu adevărat. Chiar și când vine vorba de aceste categorii selecte. Trebuie să vă concentrați pe dezvoltarea produselor, calitatea, materiile prime, know-how-ul … Înainte de criză, piața se concentra pe valorile simbolice ale brandurilor, acum sunt căutate mesaje mai raționale și coduri din lumea digitală, mai casual, chiar dacă publicul nu este exclusiv tânăr, sunt de părere experții în sectorul de lux.
Creați o poveste
Pentru a da un plus de valoare produselor sau serviciilor dvs., creați o poveste în jurul lor. În felul acesta veți genera experiențe pentru clienții dvs. Este un lucru pe care îl fac de obicei brandurile de lux, dar poate fi adaptat foarte bine la orice produs de calitate. Țineți cont de cum este fabricat produsul, originea produsului, a familiei etc. De exemplu, vodka canadiană Iceberg are cea mai suavă aromă de pe piață, deoarece la fabricarea ei se utilizează cea mai pură apă de pe planetă. Apă veche de 12.000 de ani, extrasă dintr-un ghețar.
Cum vă puteți crea propria poveste? Dacă aveți un produs fără experiență, cum ar fi o poșetă, de exemplu, asta nu vă permite să trăiți o emoție similară cu a sta într-un hotel sau a conduce o mașină. Consumatorul trebuie să aibă parte de o experiență, iar experții sunt de părere că trebuie să încercați să i-o oferiți. Gucci, de exemplu, a creat Gucci Corner (colțul Gucci): în magazinul propriu-zis, clienții merg să vadă cum este făcută o geantă. Se transmite conceptul tradițional, dar clienții trăiesc propria experiență. De asemenea, producătorii ceasurilor Omega au realizat o expoziție cu fotografii despre sosirea omului pe lună.
De asemenea, există persoane care cumpără o sticlă de băutură pentru că le place, dar nu știu de ce. Trebuie să le spuneți. Și când o faceți, înțeleg.
Organizați evenimente de cobranding
Încercați să faceți în așa fel încât produsul să intre în contact cu clientul dvs., să primiți feedback-ul oamenilor, să aflați ce cred ei cu adevărat despre articol. În momentul de față există prea multe referințe. Trebuie să-l încurajați să vă încerce produsul și apoi să-l cumpere din nou. De exemplu, cu evenimente de cobranding, care acum sunt realizate pentru a împărți cheltuielile. În plus, tendința actuală este unirea a două branduri din sectoare foarte diferite, de exemplu, modă cu produse alimentare.
La fel ca firma Escada cu sticla de vin spumant Gramona Argent, pe care au făcut-o cunoscută în magazinul de îmbrăcăminte, ambalată în negru, cu etichetă argintie … Este una dintre cele mai bune vinuri spumante din Spania și atrage oameni de prestigiu.
Creați acțiuni în magazin
Aceste tipuri de produse nu sunt achiziționate impulsiv. Consumatorul trebuie să știe de ce le cumpără. Și pentru asta trebuie să le faceți cunoscute. Mai ales dacă este vorba de produse alimentare sau băuturi ( clientul nu știe cu adevărat ce se află în interior). Trebuie să le guste. Și dacă o face în altă parte, există șanse mari să uite de brand, sunt de părere experții în produse de lux.
Prin urmare, reamintirea brandului este esențială. Trebuie să o încurajați foarte mult, să încercați să generați experiențe memorabile, pentru ca ei să își amintească de dvs. Sau organizați acțiuni în magazin pentru a putea achiziționa produsul atunci când îl gustă. Carrefour este unul din marii retaileri care amenajează diferite zone în care clienții experimentează produsul. Clientul îl gustă și îl poate cumpăra în acel moment.
Căutați promoteri cu experiență
Dacă aveți un produs bun, căutați oameni care să-l înțeleagă și să-l recomande. Jurnaliști din reviste de specialitate, critici sau profesioniști din sector, care sunt în contact cu publicul care iubește produsele dvs. și care interacționează cu persoanele care îl prezintă. Desigur, trebuie să știți sigur că îl vor aprecia. În acest caz nimic nu e sigur, clientul poate să nu placă promoterul, poate să-l critice.
Trebuie să alegeți persoane care înțeleg bine produsul, pe care lumea le respectă și le lasă să le ofere sfaturi, determinându-i să se îndrepte spre raft pentru a achiziționa măcar un produs.
În plus, pe lângă punerea în practică a tehnicilor dezvăluite mai sus, mai trebuie să faceți ceva. Produsele premium pentru atragerea atenției clienților trebuie să fie plasate pe rafturi de cea mai bună calitate, care să le scoată în evidență. Dacă nu aveți astfel de rafturi încă, Rafturi Metalice de la A la Z vi le pune la dispoziție oricând. Așadar, tot ce trebuie să faceți este să contactați reprezentanții acestei firme și să îi rugați să vă prezinte oferta lor variată de rafturi metalice pentru magazin. Produsele premium merită să stea pe rafturi de mijloc sau rafturi de perete de înaltă calitate. Profitați de ofertă pentru a vă bucura de o afacere înfloritoare.