Vânzările Lego cresc, pe măsură ce familiile ce stau în case, se joacă din ce în ce mai mult

0

Vânzările Lego au crescut cu 14% în primele șase luni ale anului, în timp ce familiile aflate sub blocarea coronavirusului au petrecut mai mult timp jucându-se împreună acasă, a declarat miercuri producătorul danez de jucării.

Lego, compania înființată de către o familie, a revenit la creștere din 2017, când, după ce un deceniu de creștere a vânzărilor de două cifre, s-a oprit brusc.

De atunci, compania a reușit să depășească creșterea pe piața generală a jucăriilor, o tendință care a continuat între ianuarie și iunie.

Cel mai renumit pentru „cărămizile sale colorate din plastic”, Lego concurează pentru cota de piață cu producători în genul lui Barbie Mattel (MAT.O) și Hasbro (HAS.O).

„Am văzut o evoluție foarte pozitivă în timpul blocării coronavirusului, când familiile au început să se joace și să construiască seturi Lego împreună”, a spus șeful executivului Niels Christiansen într-un interviu.

„Am văzut impulsul continuând în a doua jumătate a anului, chiar și după ce oamenii au început să se întoarcă la muncă și la școală. Deci, rezultatul nu este doar o reflectare a două luni în care toată lumea stătea acasă „, a spus Christiansen, care a preluat conducerea la Lego în 2017. Anul trecut, Lego a sporit investițiile în comerțul electronic și pe site-ul său de brand, care a văzut numărul de vizitatori dublu la 100 de milioane în primele șase luni ale anului 2020.

În timp ce vânzările consumatorilor au crescut cu 14% în perioada respectivă, veniturile au crescut cu doar 7%, până la 15,7 miliarde de coroane daneze (2,5 miliarde de dolari).

Diferența dintre venituri și vânzările consumatorilor s-a datorat vânzătorilor cu amănuntul care se bazează pe inventarul existent pentru a satisface cererea, deoarece Lego a fost nevoită să închidă temporar producția în Mexic și China.

Compania a reușit să compenseze mai mult decât toate cele 616 magazine din întreaga lume închise la un moment dat în timpul pandemiei prin creșterea vânzărilor online.

Aproape toate magazinele au fost redeschise acum, a spus Lego. Profitul operațional a crescut cu 11%, la 3,9 miliarde de coroane, a mai declarat Lego.

Sursa – Glow Magazin.

Citește și