Amazon.com Inc își extinde serviciul de asistență medicală virtuală către alți angajatori din statul Washington începând de miercuri, și către proprii angajați la nivel național în această vară, a declarat compania într-un comunicat de presă.
Lansat în septembrie 2019 pentru personalul din apropierea sediului central din Seattle, „Amazon Care” permite angajaților să discute prin apeluri video cu medicii pentru diagnostice și recomandări.
De asemenea, facilitează apelurile la domiciliu și livrarea de medicamente în Seattle, un beneficiu non-virtual despre care Amazon a spus că va fi disponibil în Washington, D.C și Baltimore în lunile următoare.
Știrile arată cum compania privată din SUA se implică în continuare în domeniul sănătății, cea mai recentă industrie pe care a urmărit să o exploateze după vânzarea cu amănuntul sau tehnologia pentru întreprinderi.
Amazon livrează acum medicamente eliberate pe bază de rețetă dintr-o farmacie online pe care a lansat-o anul trecut și a lucrat anterior cu Berkshire Hathaway Inc și JPMorgan Chase & Co la reducerea costurilor de îngrijire într-o afacere acum desființată, numită Haven.
Dorința de a oferi asistență medicală internă iar ulterior altor companii, seamănă cu modul în care Amazon a construit centre de date pentru a-și satisface propriile nevoi virtuale, înainte de a deschide aceeași infrastructură pentru startup-uri în ceea ce a devenit afacerea sa de cloud computing.
Kristen Helton, directorul Amazon Care, a declarat că serviciul a luat amploare în perioada pandemiei de COVID-19 și odată cu episoadele muncitului de acasă, dar oportunitatea depășește cu mult acest lucru.
„Medicina virtuală face în mod clar parte din viitorul modului în care este oferită asistența medicală”, a spus ea într-un interviu.
Sursa: News24.ro.