Ce alte servicii SEO iti poate oferi o agentie de profil?

0

Indiferent ca vorbim de business-urile clasice sau de cele cu adresabilitate pe Internet, marketingul este si va ramane „sufletul comertului”. In ceea ce priveste magazinele online sau paginile web de prezentare a serviciilor oferite de un anumit brand, SEO reprezinta o tehnica de marketing digital deosebit de avantajoasa pe termen lung.

Cand vorbim de servicii SEO (Search Engine Optimization) ne referim de optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare, astfel incat oferta brandurilor respective sa fie afisata pe prima pagina a rezultatelor returnate de Google, in special, adica pe o pozitie cat mai fruntasa in cadrul SERPs.

Cu alte cuvinte, in urma unei cautari specifice domeniului de activitate dat, potentialii clienti vor ajunge la brandul in cauza printr-un simplu click, cu intentia de a cumpara produsele aferente ofertei. Odata ce acest lucru se va intampla, vei realiza, ca antreprenor, ca investitia in servicii SEO merita cu prisosinta si ca se va dovedi extrem de rentabila.

Astfel, o agentie SEO are drept scop cresterea traficului organic si, implicit, a ratei de conversie (a incasarilor) pentru magazinele online sau website-urile ce activeaza in zona de servicii.

servicii SEO

Printre cele mai comune si populare servicii SEO se numara:

  • Optimizarea on-page / optimizarea tehnica

Optimizarea continutului paginilor site-ului, precum si optimizarea tehnica a acestuia reprezinta temelia marketingului online de tip SEO, daca vrei sa apari in Google pe cale organica, fara a plati reclame.

  • Comunicarea off-page si crearea de backlink-uri

Copywriterii specializati in SEO iti vor oferi servicii de redactare a mesajelor promotionale sub forma comunicatelor de presa sau a advertorialelor, care te vor ajuta sa obtii brand awareness asociindu-te cu publicatii puternice.

  • Crearea versiunii mobile a site-ului

Vizitele site-urilor de pe dispozitive mobile au depasit traficul inregistrat in versiunea desktop a acestora, pentru majoritatea niselor de piata. Varianta mobile a site-ului a devenit oarecum mai importanta decat versiunea clasica!

Pe langa acestea, auditul site-ului, crearea sau actualizarea arhitecturii sale, research-ul de cuvinte cheie sunt alte servicii SEO basic pe care le poate oferi o agentie de profil. Totusi, o agentie cu o viziune de ansamblu, precum iAgency.ro, ofera clientilor sai si alte servicii adiacente, menite sa concure la succesul eforturilor SEO, precum:

  • Consultanta in afaceri si intelegerea business-ului

Deseori, e greu sa identifici de unul singur toti diferentiatorii de business, punctele slabe si punctele forte. O echipa de specialisti SEO cu experienta, in schimb, va reusi sa iti marketeze foarte bine afacerea.

  • Stabilirea strategiei

Fara strategie, nu exista rezultate! Iar fara a cunoaste „regulile” nescrise ale Internetului, nu ai nicio sansa de succes. O agentie SEO iti va crea o strategie online respectand toate guideline-urile Google, cel mai mare si utilizat motor de cautare, astfel incat sa nu risti penalizari din partea sa.

Asadar, concluzia acestui articol este aceea ca SEO nu consta nici pe departe doar in optimizarea textelor asociate unui website / produs / serviciu / brand, folosind cuvinte cheie si expresii de cautare relevante pentru domeniul si publicul tinta respectiv. Ci, cel putin in cazul unei agentii de top, abordarea va fi mult mai exhaustiva, iar serviciile SEO oferite vor fi integrate, concepute astfel incat clientul sa beneficieze de suportul necesar de la A la Z pentru rezultate remarcabile.

Citește și