Daimler, Swiss Re lansează o companie de asigurări de mobilitate

0

Swiss Re SRENH.S și producătorul auto Daimler DAIGn.DE au anunțat luni o întreprindere comună de asigurări auto și de mobilitate, căutând să folosească o mulțime de date noi generate de vehicule extrem de automatizate pentru a ajuta asigurătorii să calculeze riscul.

Reasigurătorul și Daimler, părintele mărcii de autoturisme Mercedes-Benz, au înființat Movinx, un intermediar din Berlin pe care îl vor deține în egală măsură, au declarat companiile într-un comunicat. Deoarece mașinile conectate și autonome generează date în timp real despre fluxurile de trafic, reflexele vehiculelor și comportamentul șoferului, companiile se așteaptă să apară noi oportunități de a personaliza produsele de asigurare auto și de mobilitate.

„Chiar înainte ca mașinile să iasă de pe linia de fabricație, cunoaștem caracteristicile specifice și cum ar reacționa mașina respectivă într-o situație de urgență și putem oferi un scor partenerilor de asigurare pentru a subscrie mai bine riscul”, a declarat Pravina Ladva, responsabilul cu transformarea digitală a Swiss Re .

Swiss Re oferă deja riscul de preț, analizând numărul de sisteme avansate de asistență a șoferului (ADAS) montate pe o mașină, calculând capacitatea unei mașini în diferite condiții de trafic, luând în considerare siguranța, precum și costul reparațiilor.

Daimler, care a petrecut zeci de ani rafinând sistemele avansate de asistență a șoferului, vede o oportunitate de a-și valorifica cunoștințele despre siguranța vehiculelor.

Ingo Telschow, director executiv al Daimler Insurance Services, a declarat că, compania sa „merge mai adânc în lanțul valoric al afacerilor de asigurări, având o influență mai mare asupra dezvoltării și prețurilor produselor”.

În afară de progresele tehnologice în domeniul vehiculelor automate și conectate, comportamentul clienților se schimbă, de asemenea, de la proprietatea pe termen lung la utilizarea pe termen scurt, creând noi provocări în materie de asigurări în domeniul prețurilor și gestionării daunelor. Movinx se va poziționa ca un așa-numit Managing General Agent (MGA) pentru a ajuta asigurătorii să introducă noi produse pe o gamă de piețe fragmentate în prezent, utilizând o nouă platformă tehnologică de risc deținută în comun.

Primele produse și servicii de asigurare sunt planificate să fie lansate în Franța în 2021. În următorii ani, sunt planificate noi intrări pe piață în toată Europa, în America și în Asia.

Citeste continuarea Daimler, Swiss Re lansează o companie de asigurări de mobilitate

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata