Îmbrăcăminte majoritar formală în magazinele Hugo Boss, pe măsură ce blocajele se ridică

0

Hugo Boss se așteaptă ca afacerea sa să continue să sufere în primul trimestru, dar prognozează o recuperare treptată din aprilie, deoarece oamenii cumpără haine noi atunci când ies din blocaje.
Deși casa germană de modă a declarat joi că va continua să împingă stiluri mai casual, ajutată de un nou parteneriat cu actorul Chris Hemsworth, a observat cererea acumulată de haine formale văzute în China după ce blocajele au fost ridicate acolo.

Hugo Boss făcuse deja trecerea către îmbrăcăminte casual chiar înainte ca, clienții să-și schimbe costumele și cravatele pentru treninguri, când blocajele îi obligau să lucreze de acasă.

Îmbrăcămintea formală a reprezentat doar 25% din vânzări în 2020, în scădere de la 35% în 2019, a declarat directorul executiv în exercițiu, Yves Mueller.

„Există o dorință în populație în multe țări de a ieși din nou, de a face din nou cumpărături”, a spus el reporterilor, adăugând că Hugo Boss răspunde la tendința de îmbrăcăminte mai confortabilă folosind materiale mai elastice, chiar și în costume.
Aproximativ 30% din magazine erau încă închise la nivel global în primul trimestru, dar Hugo Boss speră la o recuperare treptată din al doilea trimestru pe măsură ce vaccinările se ridică și blocările sunt ușurate.

Frasers, condus de Mike Ashley, a declarat, în ianuarie, că și-a mărit pachetul Hugo Boss la 15,2%, o parte a efortului omului de afaceri britanic de a lua retailerul de îmbrăcăminte sportivă de lux.

Mueller a spus că nu este conștient de faptul că Hugo Boss, care se așteaptă ca vânzările și profitul operațional în 2021 să fie „mult peste” nivelul din 2020, ar putea fi o țintă de preluare.

Acțiunile Hugo Boss au scăzut cu 2,3%, ceea ce le-a făcut una dintre cele mai mari căderi ale indicelui german cu capacitate medie, după ce a raportat o scădere de 29% a vânzărilor din trimestrul IV la 583 milioane de euro (695 milioane de dolari). Încă a reușit să înregistreze un profit operațional pozitiv de 13 milioane de euro, deoarece a redus costurile.
Hugo Boss a declarat că afacerea sa a continuat să-și revină pe piața SUA și Asia / Pacific, China înregistrând o creștere puternică de două cifre. Rivalul Burberry a văzut, de asemenea, o revenire puternică a cererii în China și Coreea de Sud.

Vânzările online de la Hugo Boss au crescut rapid, în creștere cu 49% în 2020, la peste 200 de milioane de euro, pe măsură ce marca a extins comerțul electronic pe alte 32 de piețe. Mueller se așteaptă la vânzări online peste 300 de milioane de euro în 2021 și 400 de milioane de euro în 2022.

Sursa: Financiarul.ro

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata