Jo Malone a criticat marca de parfumuri care îi poartă numele pentru tratamentul acordat actorului John Boyega.
Malone nu mai este asociat personal cu compania, după ce a vândut-o către Estee Lauder în 1999.
Compania, Jo Malone London, și-a cerut scuze după ce l-a înlocuit pe actorul Star Wars într-o reclamă de după bărbierit pentru piața chineză.
„Sunt atât de îngrozită și dezgustată de ceea ce i s-a făcut lui John”, a declarat Malone vineri pentru ITV Lorraine.
„Cum îndrăznește cineva să-l trateze [așa] și află că este înlocuit pe social media? „Nu i-au vorbit niciodată. Asta pentru mine este cu totul disprețuitor și este dezgustător”.
Jo Malone London a re-filmat reclama pe care actorul Star Wars a făcut-o, în orașul natal, Londra, pentru difuzare în China. În timp ce scenariul pentru reclama de după bărbierit – care a fost conceput și regizat inițial de vedeta britanică – a rămas în mare parte același, l-a văzut înlocuit de un alt actor, Liu Haoran.
Versiunea originală, intitulată London Gent, l-au arătat-o pe Boyega petrecând cu prietenii și familia în Peckham, unde a crescut, dar au fost scoase și pentru publicul chinez.
Boyega a renunțat la funcția de ambasador al companiei ca protest împotriva deciziei lor.
Firma i-a cerut luni scuze lui Boyega, spunând:
„Ne cerem scuze profunde pentru ceea ce, în cele din urmă, a fost o greșeală în executarea locală a campaniei John Boyega”.
Jo Malone London și-a reiterat joi scuzele, precizând că fondatoarea nu a mai fost implicată în fosta ei companie din 2006.
Fostul proprietar Malone și-a exprimat consternarea că a fost târâtă în această situație pe rețelele de socializare la începutul acestei săptămâni.
Vorbind vineri Lorrainei, ea a adăugat: „Din punct de vedere personal, mă simt învinsă de asta și nu știu unde să mă întorc”. „Acest lucru a devenit global și numele meu a fost asociat”, a continuat ea. „S-a făcut în numele meu, dar și oamenii cred că sunt eu”. „Dacă aș fi fost în locul lor, îți promit John, acest lucru nu s-ar fi întâmplat.
Malone a adăugat: „Acest om nu și-a folosit imaginea pentru a promova doar ceva – și-a adus creativitatea [în reclamă]”.
Ea a spus că Boyega „și-a adus povestea de viață oamenilor și acelei mărci și cum îndrăznește cineva să-l trateze [așa] și el află că a fost înlocuit pe rețelele de socializare.
Acesta este elementul care mă ajută cu adevărat”.
Sursa – Glow Magazin.