Este un brand pe care mulți dintre noi îl folosim în fiecare zi. Acum, a dezvăluit o revizuire majoră a brandului în încercarea de a atrage un public mai tânăr.
Eftpos a dezvăluit o revizuire majoră a brandului, comunicând pentru prima dată din anii 1980 că logo-ul platformei de plăți a suferit o transformare.
Rețeaua și-a abandonat nuanța tradițională maronie pentru un ton roz mai deschis, în încercarea de a moderniza platforma națională de plăți, care permite efectuarea de tranzacții de debit în timp real.
Eftpos încearcă să se schimbe pe fondul unei piețe de digitalizare a plăților și creșterea noilor modalități de tranzacționare, cum ar fi să cumpăre acum și să plătească mai târziu.
De asemenea, dezvăluind un nou slogan „bun pentru Australia”, directorul executiv al Eftpos, Stephen Benton, a declarat că brandingul va fi implementat în magazine, carduri și platforme de plată.
El a mai spus că brandingul a fost conceput pentru a atrage un public mai tânăr, milenar, care utilizează predominant metode digitale pentru a efectua plăți.
„Vrem ca australienii să știe că, compania noastră evoluează alături de ei, iar scopul nostru a fost de a transmite simplitate și modernitate, păstrând în același timp moștenirea noastră distinctă australiană”, a spus dl Benton.
„Această reîmprospătare a mărcii este o componentă cheie a strategiei noastre de plăți digitale mult mai extinse axată pe crearea unei valori, a unei ușurințe și a unei securități mai mari pentru consumatori și întreprinderi, permițând inovații convingătoare pentru membri, fintech-uri și comercianți cu amănuntul …”
Dezvăluirea de branding vine la o săptămână după ce eftpo-urile au anunțat că vor lansa un sistem național de plată cu cod QR pentru achiziții online.
Eftpos este cel mai ieftin din țară pentru tranzacțiile cu carduri de debit, ceea ce înseamnă că o plată prin rețeaua eftpos este relativ mai ieftină în comparație cu o tranzacție efectuată prin Visa, MasterCard sau American Express.
Compania a procesat mai mult de două miliarde de tranzacții cu carduri de debit în 2020, cu o valoare zilnică medie de 300 milioane USD.
Noul branding a fost realizat de agenția de design Hulsbosch.
Domnul Benton a marcat peste 50 de milioane de carduri care vor fi actualizate cu noul logo și sute de mii de logo-uri vor fi reîmprospătate de la comercianții cu amănuntul care acceptă eftpo-uri.
„Eftpos este unul dintre cele mai emblematice branduri din Australia și am fost atenți la modul în care trebuie să-l dezvoltăm pentru viitor”, a spus domnul Benton.
Sursa: Financiarul.ro