Cum organizezi biroul? Unde pui instrumentele de scris și ce nu ar trebui să se regăsească pe acesta?

0

Într-un secol in care munca de acasă este din ce în ce mai încurajată, cei mai mulți dintre noi luăm cel mai probabil în calcul amenajarea unui spațiu de birou în propria locuință. Indiferent însă dacă este vorba despre munca remote sau despre cea în cadrul unui sediu al unei companii, cert este faptul ca în ambele cazuri ne dorim să fim cât mai productivi în activitățile pe care le desfășurăm. Daca pe de-o parte, o bună organizare a activităților îți poate aduce productivitatea la care ai sperat, pe de alta parte și mediul în care lucrezi are o pondere importantă în acest sens. Din acest motiv, în acest articol ne vom îndrepta atenția înspre aspectele ce țin de birou și de bună organizare a acestuia.

Nu de puține ori, biroul devine precum o a doua casă pentru mulți dintre noi, dacă luăm în calcul faptul că petrecem cel puțin 8 ore la acesta. În contextul dat, o bună amenajare și organizare a spațiului în care ne desfășurăm activitatea, devine un lucru cu o importanță deosebită. Iată așadar câteva detalii importante de pus la punct în ceea ce privește propriul birou, astfel încât să te poți bucura de cât mai multă productivitate.

            Încearcă să reduci “ aglomerația”de pe birou

Probabil că ți se întâmplă destul de des să găsești pe birou documente vechi, reviste, diferite accesorii pentru telefon sau alte lucruri de care nu ai nevoie în desfășurarea activităților curente. Cu alte cuvinte, acestea nu vor face decât să creeze haos, astfel că îți va fi mai dificil să găsești lucrurile de care ai cu adevărat nevoie. În general, pe birou ar trebui să se regăsească câteva clasice instrumente de scris, documentele cu care lucrezi actualmente și eventual 1-2 decorațiuni mici pentru birou. Toate celelalte lucruri își pot găsi cu ușurință locul într-unul dintre sertarele biroului.

            Investește încrezător în spațiul în care lucrezi

De la clasicul scaun pentru birou (responsabil pentru o bună parte din confort) și până la suporții universali pentru telefon, fiecare investiție în parte îți poate fi benefică atunci când vorbim despre productivitate. Din acest motiv, îți recomandăm călduros să investești cu încredere în fiecare lucru care consideri că îți poate fi de folos în activitatea ta de birou sau de ce nu, care poate îmbunătăți starea ta de spirit. O plantă, o lampă de iluminat moderă sau chiar și o ramă foto deosebită, sunt toate investiții care te pot ajuta să ai o stare de spirit mult mai bună, ceea ce va contribui în mod direct la productivitate.

            Organizează totul într-un mod cât mai practic

O bună organizare vine în mod automat la pachet cu mai multă productivitate, pentru că atunci când totul este foarte bine pus la punct, îți vei putea desfășura activitățile într-un mod mult mai bine organizat, vei ști mereu unde să găsești lucrurile de care ai nevoie, astfel că nu va mai exista niciun fel de timp pierdut. Pune întotdeauna lucrurile la locul lor, astfel încât să eviți cu orice preț crearea dezordinii și a haosului, care sunt complet opusul a ceea ce desemnează productivitatea.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata