Exerciții contra anxietății. Încearcă-le și te vei putea relaxa din nou

0

Pentru a ne preveni de coronavirus ne folosim de spirt, gel antibacterian dar și de spălatul pe mâini cu apă și săpun. Experții susțin că trebuie să ne spălăm mâinile cu apă și săpun cel puțin 20 de secunde. Dar cum ar fi însă dacă ai combina spălatul pe mâini cu mai multe tipuri de exerciții foarte benefice împotriva anxietății? În cele din urmă, vei câștiga de două ori mai mult. Uite cum te poți folosi te simțuri.

1. Lasă-ți umerii relaxați

Dacă obișnuiești să faci sport adesea, probabil că exercițiile de relaxare de la finalul antrenamentelor îți sună destul de cunoscute. Ai lucrat din greu, mușchii te dor, sunt tensionați, așa că mișcările ușoare, de întindere, îți oferă o stare foarte mare de bine.

În timp ce inspiri foarte încet, ridică umerii ca și cum ai dori să îi aduci cât mai aproape de cap. Expiri coborând ușor umerii. La al doilea set rotește ușor umerii către spate, arcuind coloana, din nou inspirând calm și profund. Pe expir rotești umerii către față, aducându-i în poziția lor normală. Poți să completezi cu o relaxare a coloanei cervicale, lăsând capul pe spate cât de mult poți, aplecându-l mai apoi până ce bărbia atinge pieptul iar apoi rotind încet capul în lateral, către stânga și dreapta.

2. Ai imaginație? Atunci aplic-o din plin

În timp ce îți speli mâinile, inspiră și expiră lent și profund. Pe fiecare inspir imaginează-ți orice te face să te simți bine, de exemplu: un val cald de relaxare. El este auriu și strălucitor, diafan, ca o pânză moale de mătase. Când ispiri acest val de relaxare, vei putea simți cum îți ajunge în corp și îți mângâie fiecare celulă. Simți cum te liniștește, ești calmă și relaxată. Din ce inspiri mai mult pozitivism, cu atât dai afară din corp toate stările de nesiguranță, de anxietate și de stres.

3. Ce spui de frazele motivaționale?

Poate ești o persoană auditivă iar mesajele cu mare încărcătură optimiste funcționează pentru tine. Utilizează asta în ritualul tău de 20 de secunde. Poți să îți spui în gând sau cu voce tare, tot sicronizat cu respirația. Când inspiri spui: acum o să primesc energie pozitivă, optimistă, sunt într-un loc sigur, sunt protejată. Când expiri spui: las tot stresul să mă elibereze, îngrijorarea și energia negativă.

4. Exercițiu de respirație

Importantă în orice tulburare de anxietate, de la atacurile de panică până la anxietatea generalizată, respirația abdominală are efect relaxant. Pentru început, atunci când respiri, trebuie să se umfle abdomenul, și nu toracele. Iar apoi când inspiri lent numără până la 4, ține respirația numărând până la 8, expiră lent numărând din nou până la 4.

Poți să alegi un exercițiu care ți îți place sau care ți se potrivește mai mult, sau le poți încerca pe toate. Tu ești singura care poate să decidă care variantă este mai potrivită.

Sursa: elle.ro

Sursa foto: sfatulmedicului.ro, realitatea.net

Sursa – Glow Magazin.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata