Instrumentele Netflix creează în Asia de Sud-Est, deoarece lansarea Disney + Indonezia pune în scenă o luptă în streaming

0

Gigantul de fluxuri americane Netflix își extinde planurile de abonament pentru telefonie mobilă în Asia de Sud-Est și extinde conținutul local, au spus directorii superiori Reuters, la fel cum arcul-rival Disney ajunge pe piață în creștere rapidă.

Netflix a declarat pentru Reuters cea mai mare platformă de streaming video din lume, mai mult de un milion din cei aproape 200 de milioane de abonați din întreaga lume se află în Asia de Sud-Est, unde sunt aproximativ 655 de milioane de oameni.

Însă, piața este plină de creștere rapidă, spun analiștii, lansarea Disney + Hotstar în Indonezia, luna viitoare, va deveni un teren de luptă cheie.

„Ceea ce vedem în Asia de Sud-Est este că este o piață foarte centrată pe mobil”, a declarat directorul Netflix pentru inovația produselor Ajay Arora, pentru Reuters, într-un interviu recent.

Aceasta a determinat compania să împingă planuri mobile mai ieftine și să-și adapteze produsul pentru a se potrivi smartphone-urilor inferioare, a spus Arora.

Asia de sud-est este estimată că ar generat 600 de milioane de dolari din veniturile totale din muzică și video din abonamente în 2019, potrivit unui studiu realizat de Google, Temasek Holdings și Bain & Co – dar acesta va exploda până la 3 miliarde de dolari anual până în 2025, arată studiul.

Începând cu India în august 2019, Netflix a lansat acum planuri destinate exclusiv mobilului în Malaezia, Thailanda, Filipine și Indonezia – toate cu prețuri sub 5 USD pe lună.

Aceasta este o plecare pentru Netflix, care a fost fermă asupra prețurilor pe piețele occidentale.

Blocările repetate de coronavirus din Asia de Sud-Est au crescut, de asemenea, apetitul pentru fluxul de conținut acasă din toată regiunea.

O purtătoare de cuvânt a Netflix a declarat pentru Reuters că firma „are peste 1 milion de abonați în mai multe țări din Asia de Sud-Est”, dar a refuzat să ofere detalii.

Consultant Media Partners Asia estimează că abonații serviciilor de streaming video din Asia de Sud-Est vor ajunge la 14,7 milioane în total până la sfârșitul anului 2020.

Executivul Netflix, Arora, a declarat că firma sa lucrează și la extinderea opțiunilor de plată în țările cu penetrare redusă a cardurilor de credit și debit.

Pe piețe precum Filipine, abonații pot plăti Netflix prin planurile lor de telefonie mobilă sau achiziționând carduri preplătite Netflix la magazinele de comodat.

Compania se confruntă cu concurență în regiune nu doar de la Disney +, un număr global îndepărtat, dar ambițios, global.

Locul 2 în industrie.

Alți rivali regionali includ serviciul video Hong Kong Viu, popular pentru dramele sale coreene, precum și WeTV-ul gigantului tehnologic chinez Tencent, care în iunie a cumpărat activele platformei de streaming din Malaisia ​​Iflix.

Disney + este în prezent în mijlocul unei serii de angajare în toată regiunea și este de așteptat să se lanseze pe larg în următoarele luni, împreună cu platforma sa de streaming indian Hotstar.

Filmele de familie și supereroi Disney au dovedit succese consistente în Asia de Sud-Est.

În Indonezia, a patra țară cea mai populată din lume, cu 270 de milioane de oameni, Disney + a declarat săptămâna trecută că va începe să funcționeze în septembrie în parteneriat cu compania de stat Telco Telkomsel, cu un catalog care va include peste 300 de filme locale.

Sursa – Glow Magazin.

Citește și