Pandemia și blocajele aduc o creștere de două cifre pentru Lego, pe măsură ce familiile fac activități în casă

0

Lego a revenit la creșterea de două cifre anul trecut, în timp ce familiile blocate de coronavirus au rămas acasă pentru a construi modele împreună, a declarat CEO-ul fabricantului de jocuri danez.
Directorul executiv Niels B. Christiansen a declarat că ani de investiții au dat roade exact la timp pentru pandemie, cu un sistem îmbunătățit de vânzări online și noi seturi de construit din cărămizi de plastic, precum roboți care pot fi programați pe un smartphone.

„COVID a accelerat tendințele care erau deja în mișcare. Mai mulți oameni au cumpărat online ”, a spus el. „Am văzut mai multe familii acasă construind împreună.”

Lego caută de ani de zile o formulă care să reînvie o serie de creștere de două cifre de două decenii care a ajuns la sfârșit în 2017. În acel an, firma de familie a apăsat butonul de resetare, aducându-l pe Christiansen în funcția de CEO.

Vânzările de anul trecut au crescut cu 13%, ajungând la 43,7 miliarde de coroane daneze (6,98 miliarde de dolari), în creștere față de creșterea de 6% din 2019, în timp ce profitul operațional a crescut cu 19% la 12,9 miliarde de coroane, a declarat Lego într-un comunicat.

„În ultimii doi ani am făcut investiții la scară largă în inițiative menite să susțină creșterea pe termen lung”, a spus Christiansen.

„În 2020, am început să vedem beneficiile acestora, în special în comerțul electronic și inovarea produselor.”

Lego va angaja „câteva sute” de persoane pentru a stimula digitalizarea în 2021, a declarat Christiansen pentru Reuters.

El a refuzat să spună cât de mult au crescut vânzările online anul trecut, dar a spus că numărul de vizitatori pe Lego.com s-a dublat la peste un sfert de miliard într-un an.
Producătorul de jucării rival Mattel, în spatele mărcii Barbie, a raportat în februarie o creștere anuală a vânzărilor nete cu 2% pentru 2020, în timp ce Hasbro, producătorul Monopoly, a înregistrat o scădere a veniturilor nete cu 8% pentru anul respectiv.

Christiansen a spus că Lego a câștigat aproximativ 1 punct procentual din cota de piață la nivel global, crescând în majoritatea piețelor sale.

De asemenea, firma și-a mărit numărul de magazine fizice cu 134, inclusiv 91 de noi puncte de vânzare în China, cea mai mare piață de creștere a sa. Compania se așteaptă să deschidă 120 de magazine în 2021, 80 dintre cele din China.

Sursa: Financiarul.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata