Sfaturi pentru a gestiona stresul

0

Stresul este o amenintare pentru milioane de oameni de pe tot globul. In timp ce medicii, colegii si familia, deopotriva, va pot convinge sa limitati factorii de stres din viata dvs. si sa nu puteti accesnt foarte mare pe salariu net incasat astfel de sfaturi pot parea fara sens atunci cand va confruntati cu realitatea unui nou loc de munca.

Cand parasiti un loc de munca vechi si intrati intr-o noua companie, veti fi confruntati cu o serie de probleme care pot parea descurajante. Aceste anxietati sunt si mai extreme atunci cand intrati in forta de munca proaspat de la facultate. Entuziasmul pentru o noua cariera sau prima zi la o noua companie se poate transforma rapid in panica, asa ca mai jos sunt cateva sfaturi despre cum sa abordati stresul legat de munca si sa invingeti sentimentele de anxietate.

  1. Exercitiu regulat

Stresul de la locul de munca poate fi sufocant. Cand va simtiti anxios, una dintre cele mai bune modalitati de a o gestiona este sa ramaneti activ. Exercitiile fizice nu sunt numai avantajoase pentru corpul tau, ci pot avea un impact asupra sanatatii mintale.

Simpla autentificare intr-un antrenament zilnic inainte de a intra la birou va poate spori simultan increderea si va poate usura tensiunile in timpul zilei. Exercitiile fizice vor stimula eliberarea de endorfine in creier, facandu-va sa va simtiti mai linistit. Amintiti-va ca nu trebuie sa va alaturati unei sali de sport scumpe sau sa va pedepsiti cu o rutina extrema. Un antrenament eficient poate fi la fel de simplu ca mersul la serviciu sau dansul in fata oglinzii inainte de dus.

  1. Evitati dramatismul la locul de munca

In prezent, stresul si anxietatea la locul de munca sunt o problema mai mare decat in ​​trecut, deoarece este mult mai usor sa indragostesti dramele si framantarile. Retelele de socializare online au facut ca oamenii sa poata prada mai usor pe altii prin anonimat, iar uneori limitele muncii si ale vietii personale se pot estompa.

Efectele psihologice ale stresului la locul de munca pot fi periculoase pentru sanatatea dumneavoastra. Pentru a evita efectele stresului si anxietatii la locul de munca, cel mai bine este sa eviti drama cat mai mult posibil.

  1. Comunica cum te simti

In timp ce multi oameni se intreaba cum sa faca fata unui loc de munca stresant, una dintre cele mai bune solutii este de a pune intrebarea unui prieten sau, mai bine spus, unui terapeut profesionist sau antrenor de cariera care va poate ajuta sa lucrati prin sentimente de anxietate.

O multime de noi angajati s-ar putea simti ingrijorati in a discuta despre sentimentele lor sau de a cere ajutor, dar comunicarea onesta este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteti face pentru a va face experienta de munca sanatoasa. Unii oameni pot experimenta o criza acuta de anxietate doar cu noul lor rol sau datorita unui salariu brut incasat considerat mic, dar altii se lupta cu anxietatea.

  1. Ramai pozitiv si stabileste asteptari realiste

Antreneaza-ti mintea sa te concentrezi pe victorii si sa vezi esecurile ca experiente de invatare. Chiar si cel mai experimentat angajat este obligat sa nu atinga un obiectiv din cand in cand. Si ca nou angajat, va lua timp sa invete corzile si cele mai bune practici ale noului loc de munca. Ofera-ti sansa de a invata in aceasta perioada de tranzitie si foloseste-ti greselile ca o modalitate de a deveni un angajat mai eficient si mai bine informat.

In concluzie, anxietatea si stresul la locul de munca pot fi reduse punandu-va sanatatea mintala si bunastarea pe primul loc: faceti exercitii fizice, dormiti bine si faceti timp pentru familie si hobby-uri. Antreneaza-ti mintea sa se concentreze asupra aspectelor pozitive, sa iti fixezi obiective realizabile si sa inveti din greselile tale.

Citește și