Amazon se extinde în Brazilia, iar boomul comerțului electronic este declanșat de distanțarea COVID-19
Amazon AMZN.O a declarat luni că a deschis încă trei centre logistice în Brazilia pentru a profita de impulsul pe care pandemia COVID-19 l-a dat comerțului electronic în cea mai mare economie din America de Sud.
Noile unități funcționează deja în statele Minas Gerais și Rio Grande do Sul și în capitala Brasilia.
Acestea cresc numărul de centre logistice Amazon din Brazilia la opt, extinzându-și aria de acoperire în toate colțurile marii țări. Extinderea, care adaugă 75.000 de metri pătrați (807.000 de metri pătrați) de spațiu de distribuție, este cea mai mare a Amazon de când a început să funcționeze în Brazilia în 2012.
Va crea 1.500 de locuri de muncă directe, a declarat compania într-un comunicat.
Alex Szapiro, directorul executiv al Amazon în Brazilia, a declarat că noile centre vor permite companiei să mărească imediat numărul orașelor în care clienții Amazon Prime pot primi livrări în termen de două zile lucrătoare la peste 500 de la 400.
„Brazilia este țara cu cea mai rapidă creștere a abonamentelor Amazon Prime”, a declarat Szapiro pentru Reuters, referindu-se la programul de loialitate al companiei, care a fost lansat în Brazilia în septembrie anul trecut.
În ultimele luni, mii de companii braziliene au migrat către platformele de comerț electronic ca urmare a măsurilor de distanțare socială și a măsurilor de blocare.
În ciuda relaxării treptate a măsurilor, migrația către vânzările digitale a continuat. Săptămâna trecută, MercadoLibre Inc MELI.O, liderul comerțului electronic din America Latină, a anunțat că veniturile sale nete din regiune au crescut cu aproape 150% în al treilea trimestru, măsurat în monede locale.
Operațiunea MercadoLibre din Brazilia, care reprezintă mai mult de jumătate din totalul afacerilor sale, a fost mai mult decât dublată.
Alte companii din Brazilia, inclusiv Via Varejo VVAR3.SA, GPA PCAR3.SA și Magazine Luiza MGLU3.SA, cumpără startup-uri de logistică pentru a merge în același val de comerț electronic.
Citeste continuarea Amazon se extinde în Brazilia, iar boomul comerțului electronic este declanșat de distanțarea COVID-19