Cum să faci corect genuflexiuni

0

Într-adevăr, genuflexiunea poate fi supranumită și „regina” tuturor exercițiilor. Dacă doriți să faceți genuflexiuni, atunci este necesar să le faceți corespunzător. Dacă nu, este posibil să vă alegeți cu accidentări și să parcurgeți mai lent procesul de atingere a obiectivelor mult dorite.

Asemeni altor exerciții fizice, și în cazul genuflexiunilor există anumite reguli pe care ar fi indicat să le respectați. Țineți minte că, un lucru esențial este să învățați și să pricepeți tehnica, iar mai apoi să puneți în practică variațiile pe care genuflexiunile vi le oferă. După realizarea genuflexiunilor, nu ar trebui să ai dureri neobișnuite, iar la sfârșitul antrenamentului ar trebui să îi dați organismului destul timp de refacere.

Cum să faci genuflexiunile corect:

  1. Încălzirea: De fiecare dată faceți o încălzire de scurtă durată, cum ar fi: exerciții icardio sau stretching.
  2. Postura corpului: Trebuie să țineți picioarele la nivelul umerilor sau călcâiele stabile pe sol. Țineți minte, călcâiele nu trebuie ridicate de pe sol.
  3. Bazinul: Păstrați bazinul jos și feriți-vă să lăsați trunchiul în față. În timp ce faceți genuflexiuni, mișcați bazinul în spate și în jos.
  4. Călcâiele: Atunci când faceți genuflexiuni, toată greutatea trebuie simțită în călcâie și nu în vârful degetelor. Sfat: Dacă vă dezlipiți călcâiele de pe sol, atunci ori aveți mușchii încordați ori mușchii gambei sunt scurtați. În această situație, cel mai bine acordați mai mult timp încălzirii sau stretching-ului.
  5. Coapsele: În timp ce faci genuflexiunile, coborâți sub punctul în care coapsele se află paralel sau sub paralel cu podeaua.
  6. Genunchii: Nu trebuie lăsați să cadă în față! Nu lăsați genunchii să depășească linia degetelor, altfel veți suprasolicita articulațiile genunchilor. Sfat: pentru început, încercați să faceți genuflexiuni pe banca de exerciții.
  7. Spatele: Trebuie să se mențină drept într-o poziție neutră de la cap până la posterior. Nu îndoi spatele.
  8. Respirația: Expirați la ridicare și inspirați la coborâre.
  9. Abdomenul: În timp ce faci genuflexiuni, implicați și mușchii abdomenului.
  10. Adâncimea: Încercați să faceți genuflexiunea cât mai adâncă, în așa fel încât articulația șoldului să se afle la același nivel cu articulația genunchiului. Bineînțeles, dacă sunteți începător este indicat să aveți un partener lângă voi să vă spună dacă vă aplecați prea mult sau dacă nu aveți o poziție corectă a picioarelor.

Sursa – Glow Magazin.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata