McDonald’s Corp MCD.N a depășit luni estimările veniturilor din al treilea trimestru, întrucât clienții din Statele Unite și-au comandat hamburgerii și cartofii prăjiți în punctele de vânzare și în aplicațiile de livrare pentru a evita să ia masa în timpul pandemiei COVID-19.
Acordul promoțional al companiei cu rapperul Travis Scott, care a cauzat lipsa unor ingrediente, a stimulat și vânzările.
Cu toate acestea, cel mai mare lanț de burgeri din lume a declarat că afacerile sunt presate pe piețele cheie din afara Statelor Unite, inclusiv Franța, Germania și Regatul Unit, prin noi restricții de blocare din cauza creșterii numărului de cazuri de virus.
Chiar înainte de noile restricții, recuperarea vânzărilor în străinătate a McDonald’s a fost lentă în comparație cu Statele Unite, unde numărul său imens de benzi de rulare i-a oferit un avantaj față de rivali pentru clienții care caută mâncare de restaurant fără riscurile de a lua masa.
Aproape 95% din cele 14.000 de restaurante americane din McDonald’s au un drum de conducere.
Veniturile totale ale McDonald’s au scăzut cu aproximativ 2%, până la 5,42 miliarde de dolari în cele trei luni încheiate la 30 septembrie, recuperându-se în mare parte din scăderea de peste 30% înregistrată în al doilea trimestru.
Analistii au avut în medie venituri estimate de 5,40 miliarde de dolari, potrivit datelor IBES de la Refinitiv.
Venitul net a crescut cu 10%, până la 1,76 miliarde de dolari, ajutat de câștigurile din vânzarea unei părți din acțiunea McDonald’s în filiala sa japoneză.
Cu excepția acestor câștiguri, compania a câștigat 2,22 USD pe acțiune.
McDonald’s a reiterat cifrele trimestriale raportate anterior trimestrial în același magazin, cu o creștere de 4,6% în Statele Unite și o scădere de 10,1% pe piețele internaționale autorizate.
Citeste continuarea McDonald’s depășește estimările veniturilor la cererea din SUA