Snap Inc depășește așteptările Wall Street privind creșterea utilizatorilor și a veniturilor

0

Snap Inc, proprietarul popularei aplicații de mesagerie foto Snapchat, a depășit joi estimările analiștilor atât pentru creșterea utilizatorilor, cât și pentru venituri, deoarece pandemia de coronavirus a determinat mai mulți oameni să folosească aplicația pentru a se conecta cu prietenii.

Utilizatorii activi zilnici (DAU), un indicator urmărit de investitori și agenți de publicitate, au crescut cu 22% de la an la an la 265 milioane în trimestrul patru încheiat la 31 decembrie. Analistii se așteptau la 258 milioane, conform datelor IBES de la Refinitiv.

Aplicația a realizat cele mai mari câștiguri în regiunile din afara Americii de Nord și a Europei, cu o creștere de 55% a utilizatorilor activi zilnici.

Veniturile, pe care Snap le generează în principal din vânzările de anunțuri, au crescut cu 62%, la 911 milioane de dolari, depășind cu ușurință estimarea de consens a Wall Street de 857,4 milioane de dolari.

Agenții de publicitate au fost atrași de marea bază de utilizatori tineri ai companiei Snap, iar compania a investit în dezvoltarea funcțiilor care fac apel la mărci, inclusiv Snap Map, care le permite utilizatorilor să găsească companii locale în apropierea lor.

„Pe măsură ce criza globală a sănătății este abordată și lumea începe să se redeschidă, vedem oportunități de a contribui la consolidarea legăturilor comunității Snapchat din întreaga lume”, a declarat Evan Spiegel, director executiv al Snap, în remarcile pregătite pentru lansare înainte de apelul de câștiguri cu analiștii.
Pierderea netă a lui Snap s-a redus la 113 milioane dolari, sau 8 cenți pe acțiune, de la 240,7 milioane dolari sau 17 cenți pe acțiune, cu un an mai devreme.

Compania a prognozat că utilizatorii activi zilnici din primul trimestru vor crește cu 20% din perioada din anul precedent la 275 milioane, iar veniturile vor fi cuprinse între 720 și 740 de milioane de dolari.

Snap a spus că modificările planificate de confidențialitate ale Apple Inc, care vor cere utilizatorilor iPhone să consimtă reclame personalizate, ar putea prezenta un „risc” la cererea agenților de publicitate, dar a adăugat că nu este clar cum modificările ar putea afecta afacerea Snap pe termen lung.

Citeste continuarea Snap Inc depășește așteptările Wall Street privind creșterea utilizatorilor și a veniturilor

Citește și