Twitter avertizează că alegerile din SUA ar putea afecta vânzările de anunțuri, iar acțiunile scad cu 16%
Twitter Inc TWTR.N a adăugat joi mai puțini utilizatori decât se așteptase Wall Street și a declarat că o creștere a cheltuielilor se va accelera în al patrulea trimestru, trimiterea acțiunilor sale scăzând cu 16%.
Compania de socializare din San Francisco a declarat că se aștepta ca, cheltuielile să crească cu aproape 20% în al patrulea trimestru, comparativ cu anul trecut, din cauza creșterii investițiilor.
Compania a avertizat, de asemenea, că este greu de prezis cum vor reacționa agenții de publicitate pe măsură ce alegerile prezidențiale din SUA se apropie pe 3 noiembrie.
Acțiunile de pe Twitter au scăzut la 44,00 USD în tranzacționarea ulterioară a pieței.
Twitter a declarat că multe companii au întrerupt cheltuielile publicitare în al doilea trimestru din cauza protestelor pe scară largă după moartea lui George Floyd în mai și a spus că ar putea exista o dinamică similară cu alegerile din SUA.
Twitter a declarat că are 187 de milioane de utilizatori activi zilnici monetizați (mDAU) în al treilea trimestru, lipsind așteptările analistilor de consens de 195,2 milioane de utilizatori, conform datelor IBES de la Refinitiv.
Cifra s-a situat la 186 milioane în trimestrul anterior.
Cu toate acestea, veniturile totale au crescut cu 14% de la un an la altul, până la 936 milioane dolari în trimestrul încheiat la 30 septembrie, depășind estimările analiștilor de 777,15 milioane dolari.
Creșterea a fost ajutată de formate publicitare actualizate, măsurarea îmbunătățită a anunțurilor și revenirea evenimentelor care au fost întrerupte din cauza pandemiei, a declarat directorul financiar financiar al Twitter, Ned Segal, în timpul unui apel de câștiguri cu analiștii.
Compania a declarat că, în afara perioadei electorale, se aștepta ca tendințele veniturilor să poată continua sau chiar să se îmbunătățească în trimestrul actual.
Veniturile publicitare din al treilea trimestru au crescut cu 15% la 808 milioane dolari față de aceeași perioadă a anului trecut, depășind estimările de 645,95 milioane dolari.
Citeste continuarea Twitter avertizează că alegerile din SUA ar putea afecta vânzările de anunțuri, iar acțiunile scad cu 16%