Fiat și PSA vor câștiga aprobarea UE pentru fuziunea de 38 de miliarde de dolari

0

Fiat Chrysler și PSA urmează să câștige aprobarea UE pentru fuziunea lor de 38 miliarde de dolari pentru a crea producătorul auto nr.

Lumina verde a Comisiei Europene ar oficializa crearea Stellantis, un grup de producători auto care ar putea obține profituri puternice din vânzarea de camioane Ram și SUV-uri Jeep către șoferii americani pentru a finanța dezvoltarea scumpă a vehiculelor cu emisii zero de vânzare în Europa și China.

Fuziunea totală anunțată la sfârșitul anului trecut va uni mărci precum Fiat, Jeep, Dodge, Ram și Maserati cu Peugeot, Opel și DS – vizând în același timp reduceri anuale ale costurilor de 5 miliarde de euro (6 miliarde de dolari) fără a închide fabricile.

Comisia și grupul italiano-american Fiat Chrysler Automobiles (FCA) au refuzat să comenteze.

PSA din Franța nu a răspuns imediat la o cerere de comentarii.

Acțiunile PSA și FCA au anulat pierderile după ce a fost publicată povestea Reuters.

Acțiunile PSA au crescut cu 3,4% la 17,06 euro, în timp ce acțiunile FCA au fost cu 3% mai mari, cu 11,43 euro.

Pentru a potoli îngrijorările antitrust din UE, PSA s-a oferit să consolideze rivala japoneză Toyota Motor Corp, cu care are o întreprindere mixtă de furgonete, intensificând producția și vânzându-i autoutilitare la prețul de cost, au spus oamenii.

FCA și PSA le vor permite dealerilor din anumite orașe să repare mărci rivale.

În urma feedback-ului de la rivali și clienți, producătorii auto au trebuit doar să modifice formularea concesiunilor lor, fără modificări ale substanței, au spus oamenii.

Companiile nu au trebuit să se folosească de pandemia COVID-19 pentru a argumenta fuziunea, au spus acestea, adăugând că decizia UE ar putea veni până la sfârșitul anului, înainte de termenul oficial din 2 februarie.

FCA și PSA au spus că speră să finalizeze fuziunea în primul trimestru al anului 2021.

Provocarea trecerii la mașini electrice a fost complicată din cauza pandemiei de COVID-19.

Chiar luna trecută, FCA și PSA au restructurat condițiile acordului lor pentru a economisi numerar și și-au majorat economiile de costuri țintă din cauza consecințelor economice din criza sănătății.

Companiile au declarat că aproximativ 40% din economii vor proveni din cheltuieli legate de produs, 40% din achiziții și 20% din alte domenii, precum marketing, IT și logistică.

Sursa: News24.ro.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata