United Airlines reduce costurile pentru a se pregăti pentru eventuala revenire COVID-19

0

United Airlines a declarat miercuri că a redus costurile de operare cu 59% în al treilea trimestru și că are lichidități de aproape 20 miliarde dolari pentru a o poziționa pentru o eventuală recuperare din criza COVID-19 care a lovit industria turismului.

Directorii companiilor aeriene au semnalat o îmbunătățire lentă, dar constantă a cererii de petrecere a timpului liber, dar nu prevăd o recuperare la nivelurile din 2019 timp de cel puțin doi ani, călătoriile de afaceri și internaționale fiind deosebit de lente să revină pe fondul restricțiilor de călătorie în curs.

Când își revin în cele din urmă, companiile aeriene vor să aibă o structură a costurilor și o rețea.

„Suntem gata să trecem pagina la șapte luni dedicate dezvoltării și implementării unor măsuri extraordinare și adesea dureroase, cum ar fi trimiterea a 13.000 de membri ai echipei, pentru a supraviețui celei mai grave crize financiare din istoria aviației”, a declarat CEO-ul United, Scott Kirby.

El a recunoscut, totuși, că „impactul negativ al COVID-19 va persista pe termen scurt”.

Acțiunile s-au închis cu aproximativ 1%, la 35,61 dolari, înainte de publicarea rezultatelor și au scăzut cu 1,37% în tranzacționarea după program.

United, cu sediul în Chicago, a declarat că arderea zilnică a numerarului său a încetinit până la o medie de 25 de milioane de dolari în trimestrul încheiat în septembrie, de la 40 de milioane de dolari în al doilea trimestru, și a inclus 4 milioane de dolari pe zi în despăgubiri și plăți de datorii.

Inclusiv plecările voluntare, United a declarat că și-a redus forța de muncă cu 22.000 de angajați, ducând la costuri de aproximativ 765 milioane dolari înainte de impozite în al treilea trimestru.

United avea 19,4 miliarde de dolari lichiditate la 30 septembrie.

Veniturile au scăzut cu 78%, la 2,49 miliarde de dolari, încetinind de la o scădere de aproximativ 87% în trimestrul anterior și ajutată de o creștere de 50% a veniturilor din activitatea sa de marfă.

Compania aeriană se va confrunta cu o concurență tot mai mare pe gazonul de acasă anul viitor, după ce rivalul low-cost Southwest Airlines a declarat săptămâna aceasta că intenționează să adauge servicii la două aeroporturi hub din Statele Unite: Chicago O’Hare și George Bush Intercontinental din Houston.

Citeste continuarea United Airlines reduce costurile pentru a se pregăti pentru eventuala revenire COVID-19

Citește și